Ogłoszenia

07 listopada 2017 12:53 | Ogłoszenia

Dziennik Elektroniczny - dla Rodziców i uczniów

Podajemy podstawowe informacje dla Rodziców o dostępie do Dziennika ELektronicznego.

W bieżącym roku szkolnym wdrażamy w naszej szkole korzystanie z Dzienika Elektronicznego. W pierwszym semestrze w szkole używane są nadal Dzienniki w tradycyjnej wersji papierowej, a Dziennik Elektroniczny stanowi formę informacyjną dla Rodziców, uzupełniającą i treningową dla nauczycieli.

Mimo upływu już dwóch miesięcy nauki nadal nie mamy w pełni możliwości korzystania z dostępu do Internetu w salach lekcyjnych.

Stąd na razie dane co do ocen, frekwencji i tematów lekcji oraz inne rodzaje wpisów nie są kompletne. Będziemy starali się uzupełnić zwłaszcza wpisy ocen - dla pełnej informacji.

Oczywiście prosimy Rodziców o wyrozumiałość i cierpliwość.

W drugim semestrze planujemy w pełni przestawić się na Dziennik Elektroniczny i zrezygnować z prowadzenia Dziennika papierowego. Zależy to głównie od warunków technicznych naszej pracy, które, jak wszyscy wiedzą, są w tym roku niezwykle utrudnione.

Polepszenie warunków pracy nauczycieli i uczniów w naszych dwóch lokalizacjach, możliwości podłączenia szerokopasmowego Internetu to sytuacja, której wyczekujemy i o którą zabiegamy.

Adres strony internetowej e-dziennika to:

https://uonetplus.vulcan.net.pl/zielonka

logowanie do dziennika naszej szkoły



Film z instrukcją, jak pierwszy raz zalogować się do e-dziennika:

 

Aby się zalogować, można również skorzystać z poniższej instrukcji:

 

1. W pasku adresu przeglądarki internetowej wpisuje się adres dziennika elektronicznego:


      https://uonetplus.vulcan.net.pl/zielonka

dziennik - kliknij i wejdź na stronę dziennika

     Wyświetli się powitalna strona systemu.
2. Kliknij przycisk Załóż konto,

 logowaniedziennik.jpg

a następnie wpisz ten swój adres e-mail, który podałeś wychowawcy.
3. Zaznacz opcję "Nie jestem robotem" i kliknij przycisk "Wyślij wiadomość".
4. Sprawdź skrzynkę swojej poczty elektronicznej. Przeczytaj wiadomość i kliknij link podany w treści, aby nadać własne hasło.
5. Wprowadź nowe hasło, którym będziesz się posługiwał, zaznacz opcję "Nie jestem robotem" i kliknij przycisk "Ustaw nowe hasło".
6. Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail jako nazwy logowania i ustalonego przez siebie hasła.

Informacje na temat programu znajdziesz na zakładce Pomoc
Dziennik elektroniczny Uczniowie Optivum NET+ został wyprodukowany przez firmę VULCAN sp. z o.o.

 

P.S.

Aktywować konto mogą już ci Rodzice, którzy podali swoje adresy mailowe na spotkaniach w październiku, a wychowawca dodał je do bazy danych.

Zapraszamy do aktywacji kont Rodziców z klas:

 7A7B, 6A, 6B, 6C, 5A, 5B, 5C, 4A, 4B no i wreszcie 4C.

oraz w klasach młodszych 2A, 1A, 1B i zerówki

- oczywiście tylko tych wszystkich, którzy byli na spotkaniach z wychowawcami i przekazali swoje adresy mailowe.

Spośród klas starszych doczekaliśmy w listopadzie na uzupełnienie  adresów w klasie 4C.


Pozostałych Rodziców, którzy chcieliby korzystać z dostępu do Dziennika prosimy o kontakt w tej sprawie z wychowawcami.


Uczniowie klas starszych 5-6-7 od połowy października mają przypomnieć sobie albo uczą się korzystać z poczty elektronicznej.


Na lekcjach informatyki i zajęć komputerowych kolejne grupy i klasy aktywują swoje konta dostępu do Dziennika.


red.ARN


Przeczytano: 3102 razy. Wydrukuj|Poleć znajomemu|Do góry